Bijgewerkt op
01 / 05 / 2025
PlusZorg

Soms zijn er situaties waarin er thuis extra zorg of begeleiding nodig is. Bijvoorbeeld bij het herstellen na ziekte of ingreep. Als er bepaalde dingen zelf niet meer lukken. Of in de laatste fase van het leven. PlusZorg biedt intensieve thuiszorg en persoonlijke thuisbegeleiding. Met aandacht, raad en daad, zodat langer zelfstandig wonen mogelijk wordt gemaakt. In de eigen vertrouwde omgeving. PlusZorg. Maakt thuisblijven mogelijk.

Kleur

De kleuren in de visuele identiteit van PlusZorg zijn blauw, rood en paars. De eerste twee hoofdkleuren zijn direct verbonden aan de twee pijlers in onze dienstverlening: intensieve thuiszorg en persoonlijke thuisbegeleiding. De derde hoofdkleur is een samensmelting van de twee voorgaande kleuren, die centraal staat voor onze algehele organisatie.

Download
Typografie

In de communicatie van PlusZorg maken we gebruik van het open source lettertype Google Montserrat. Dit prettig leesbare lettertype kenmerkt zich door een grote diversiteit, van dun tot vet, waarmee we in de huisstijl een grote variatie aan lettertypegebruik mogelijk maken. Van stevige kopregels tot luchtig leesbare broodtekst.

Download
Schrijfstijl

We schrijven onze naam altijd met twee hoofdletters: PlusZorg. Daarmee benadrukken we niet alleen ons werkveld, maar ook onze toegevoegde waarde, waarmee we het verschil in de zorg maken. In het schrijven van teksten streven we naar duidelijk taalgebruik. Zinnen en alinea's houden we kort en bondig, net als onze statements. Bijvoorbeeld 'Geen indicatie? Geen punt.'. In onze communicatie spreken we altijd in de u vorm om daarmee onze respectvolle benadering te onderstrepen. Onze pay-off luidt: 'PlusZorg maakt thuisblijven mogelijk.'

Beeld

Om de naadloze aansluiting van vraag en aanbod binnen onze zorgverlening te ondersteunen, maken we gebruik van grafische elementen in de vorm van puzzelstukken. Daarnaast is het plus-symbool een vorm waarmee we onze meerwaarde als pluspunten onder de aandacht brengen.

Download
Uiting

In de uitingen van PlusZorg worden onze grafische stijlelementen gecombineerd met foto's die thuiswonende mensen tonen in zowel kwetsbare situaties als in de laatste fase van hun leven. Aan de beelden worden subtiele paarse kleurnuances toegevoegd om daarmee de samenhang tussen het beeldmateriaal verder te versterken. We gebruiken onze payoff 'PlusZorg. Maakt thuisblijven mogelijk.' altijd met een punt achter PlusZorg, zodat we geschreven woord en logo altijd kunnen wisselen.

Download
Login
Verkeerd wachtwoord, probeer het nog een keer.
Of neem contact op met brandboook@bigbooom.nl
Succes!
Probeer opnieuw
Verkeerd wachtwoord, probeer het nog een keer.
Of neem contact op met brandboook@bigbooom.nl